Kirkkonummen vapaa-aikapalveluiden Ikiliikkuja-raati

13.8.2024

Miikka Tulla kunnan vapaa-aikapalveluista pyysi kertomaan jäsenille ikiliikkuja-raadista:

Tervetuloa mukaan rohkeasti kehittämään senioreiden arjesta aktiivisempaa!

Haluatko auttaa kehittämään senioreiden arjesta aktiivisempaa? Nyt sinulla on mahdollisuus hakea mukaan Ikiliikkuja-raatiin. Raadissa voit keskustella ja kehittää ideoita yhdessä muiden senioreiden sekä vapaa-aikapalvelujen asiantuntijoiden kanssa. Ikiliikkuja-raadissa pyrimme löytämään yhdessä vastauksia ja ratkaisuja.

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan suoraan miikka.tulla@kirkkonummi.fi tai soittamalla 040 756 5638.

Kuvalainaus Kirkkonummi-sivuilta

Mikä on Ikiliikkuja-raati?

Ikiliikkuja-raati on ryhmä vapaaehtoisia senioreita ja sen toiminta on tarkoitettu juuri sinulle, joka haluat olla mukana kehittämässä senioreiden liikkumisen edistämistä. Raatia ohjaa Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Toimintaan osallistuminen ei vaadi ennakkoperehtymistä, tärkeintä on, että olet oma itsesi ja olet kiinnostunut yhteistyön tekemisestä.  Ikiliikkuja-raadin toiminta on täysin vapaaehtoista eikä siitä makseta palkkioita, kokouksissa on tarjolla pientä kokoustarjoilua. Ikiliikkuja-raatiin otetaan maksimissaan kymmenen (10) osallistujaa. Kokoukset järjestetään kasvokkain ja kestävät noin 2,5 tuntia.

Lisätietoja: https://kirkkonummi.fi/haku-senioreiden-ikiliikkuja-raatiin-alkaa/